Hey rimox
D Raschtstett Kempttal isch i.O. wohnä nur ca 15 min vo det wäg, würd mich freuä wenn du au würdsch cho. Ev. chunt än Koleg au no mit sim RS isch aber nonig sicher......
Chönd ja de per PN no d Nr ustuschä.....
L.G.
Du bist in Begriff, OCTAVIA-RS.COM zu verlassen, um auf die folgende Adresse weitergeleitet zu werden:
Bitte beachte, dass wir für den Inhalt der Zielseite nicht verantwortlich sind und unsere Datenschutzbestimmungen dort keine Anwendung finden.
Du besitzt noch keinen Account? Dann registriere dich einmalig und völlig kostenlos und nutze unser breites Spektrum an Themengebieten, Features und tollen Möglichkeiten. Als registriertes Mitglied auf unserer Seite kannst du alle Funktionen nutzen um aktiv am Community-Leben teilnehmen. Schreibe Beiträge, eröffne Themen, lade deine Bilder hoch, stelle deine Videos online, unterhalte dich mit anderen Mitgliedern und helfe uns unser Projekt stetig zu verbessern und gemeinsam zu wachsen!
Willst du mehr sehen? Wir bieten dir eine Community mit Forum, Galerie, Kalender und der Möglichkeit einen eigenen Blog zu führen.
Hey rimox
D Raschtstett Kempttal isch i.O. wohnä nur ca 15 min vo det wäg, würd mich freuä wenn du au würdsch cho. Ev. chunt än Koleg au no mit sim RS isch aber nonig sicher......
L.G.
hoffentlich sind d'forumsjagge bis de scho usglieferet
Steht was von BaWü hier
Versteh nur Bahnhof grad
:schweiz:
Steht was von BaWü hier
![]()
Versteh nur Bahnhof grad
:taetschel: sind nur gespräche für erwachsene :mussweg:
sind am treffpunkt abmachä und en :drivecar:-konvoi am bildä
Super
Willkomme in Donaueschingen
wiso is noch net Carfreitag.... Erst zum Ring u den euch geili sieche weder mol treffe
Steht was von BaWü hier
![]()
Versteh nur Bahnhof grad
koi Angst sind nur Schweizer die tun nix, die wollen nur spielen
wollt nochmal die Frage aufgreifen ob jemand mit nem VCDS dabei ist? Hätte dann nen besseren Grund für meine Freundin um dabei zu sein, als nur aus Lust und Laune greez
Kann mich nicht im Kalender eintragen :mulmig2: bzw. da ist gar nix drin wo ich mich eintragen könnte!?
Beim ersten Treat von Randy unten hatts einen Link zum Kalender
Ich weiss aber dieser Funktioniert net! Melde mich sonst so mal an :peace: ...
Moin!
Das mit dem Kalendereintrag aus dem ersten Beitrag hat auch bei mir nicht funktioniert.
Momentan schaut es so aus, dass ich ebenfalls mit am Start bin.
Noch jemand aus dem Großraum Karlsruhe dabei?
Grüße
Dennis
Gesendet von meinem GT-I9100 mit Tapatalk
wie fährst du den?
mfg
Alles anzeigenHey rimox
L.G.
Hey da i ja nun au debi bin würd i mi gärn aschliesse be üch
isch das guet ?! greez Patrick
Hey Päde
Klar isch das i.O. d Zyyt gib ich no durä, Treffpunkt bi dä BP Tanki (LKW Dieselsühlä).......
Gruäss Reto
Supi hoffe mir mal das i das au finde :mulmig2:
Randy wird Euch sicher noch eintragen. Er und Anette sind dieses Wochenende aber am Umziehen=(Zügle).
Ganz eifach usafahrt usä, denn rechts umä und du gsehsch BP Tanki vor dä Tanki inä und det isch dä Zapfhanä fürd Laschtis guck mal da http://maps.google.ch/maps?hl=de&tab=ll denn diä Kordinatä igä bim maps und heräzoomä 47.450113,8.701741. Gib dir den suscht no mini Handy NR.
Dieser Stammtisch wird ja diesmal gut besucht sein. Wir freuen uns schon....Gruß Robert
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ganz eifach usafahrt usä, denn rechts umä und du gsehsch BP Tanki vor dä Tanki inä und det isch dä Zapfhanä fürd Laschtis guck mal da http://maps.google.ch/maps?hl=de&tab=ll denn diä Kordinatä igä bim maps und heräzoomä 47.450113,8.701741. Gib dir den suscht no mini Handy NR.
Tip Top Merci, denk das sollt i finde :thumpup: Aber schick mir doch no zur sicherheit dine Natelnummer ...
ZitatEs ist noch nicht 14 April
einige Absagen können immer noch kommen :very_angry:
alwo wir werden definitiv nicht ab sagen dach wir uns schon tierisch drauf freuen
:heart:
Tip Top Merci, denk das sollt i finde :thumpup: Aber schick mir doch no zur sicherheit dine Natelnummer
...
Ich und secreto hend ja bereits scho det abgmacht und kei angst, die raststätt Kempttal chasch nid verpassä
am beschtä luegsch de uf em parkplatz chli umä ob en urner rs mit schwarzä rülis gsehsch, wirde sicher de einzig si wo de au grad det isch :peace:
chumä denn au... damit ihr dä wäg uf donau au würkli findet
@ Guido aber nit zu schnäll fahre
@maurice... nänaai... i flüügä extra langsam...
Also ich dänkä am beschtä ufäm Parkplatz, hinderm Tankstelläshop (1. Parkplatz-ifahrt) Was haltet ihr vo 13.00?
Also ich dänkä am beschtä ufäm Parkplatz, hinderm Tankstelläshop (1. Parplatzifahrt) Was haltet ihr vo 13.00?
![]()
falls es am limmattaler+ kei problem git, de sött das machbar sie
@ Guido
Mir us em Baselbiet könnte uns vor em Zoll Übergang uff em Parkplatz träffe.
Zyt mieste mir no abmache.
@maurice... mir fahred über schaffhausen..
ihr chömed sicher über koblenz nimm i aa...
rimox und suscht gisch äs phone..... mir wartet sicher.....
rimox und suscht gisch äs phone..... mir wartet sicher.....
hesch en PN
de sis doch es paar usem Baselland und Region wird bestimmt Cool vorallem frei mir uf d Strecki nach Titisee :drivel: ui da wird bi mir weder gümmele...
de gahni de worschinli doch no vorhäre es EMS und Sachs go verbaue
Guido mir chönd doch au über Koblenz usä und hei über SH was meineäd diä andärä denn het äd mit än BIG Convoy..... Und chlie Autobahn rasä
Ich und secreto hend ja bereits scho det abgmacht und kei angst, die raststätt Kempttal chasch nid verpassä
am beschtä luegsch de uf em parkplatz chli umä ob en urner rs mit schwarzä rülis gsehsch, wirde sicher de einzig si wo de au grad det isch :peace:
also das isch guet, wer suchet der findet ... 13.00uhr dänk i isch au guet, hän mir gnug zyt zum fahre uf dütschland :thumpup: denn kann i mal luege wie gross de onderschit is denn mit de 19Zoll im Topspeed :be cool:
fahrä doch nöd nomol 50 km umweg.... oder ihr fahred rundum und i direkt... isch au keis problem...
will au chlie uf dütschaä AB Gas gäh...... und wenn ich än umwäg machä mun hehe, will mal wüssä was das ding lauft jetzt :lol2:
Nachtrag:
Echt dooooooof hät kei AB det hi nur uf CH gebiet, dann wird d Route, Kemptal-->Winterthur-->Schaffhusä-->Donaueschingen sein :cry2:
Das wird glaub ich eher ein Schweizer Stammtisch Tag denke ich ?
ich meld mich als übersetzer :lauthals:
ich kann auch Hochdeutsch, war zumindest ein Fach an der Schule